Jak wybrać miejsce na wyjazd incentive?

Jak wybrać miejsce na wyjazd incentive?

 
wyjazd incentive
 

Określ profil uczestników

Podstawową kwestią, której znajomość pozwoli Ci na przemyślaną selekcję destynacji jest znajomość profilu uczestników wyjazdu. Niezależnie czy są to klienci Twojej firmy czy jej pracownicy, z całą pewnością coś ich łączy. Może być to płeć, podobny wiek, zajmowane stanowisko lub branża. Zdarzają się sytuacje, kiedy żadna ze wspomnianych cech nie jest wspólna dla omawianej grupy i wtedy trzeba wziąć pod uwagę inne elementy. Wyjazd incentive często dotyczy niewielkich grup, stąd odnalezienie elementu wspólnego nie jest wcale takie trudne. Mogą być to zainteresowania lub sposoby w jaki zaproszone przez Ciebie osoby spędzają czas – zastanów się czy uprawiają narciarstwo lub jeżdżą na rowerze. Są to popularne aktywności, z którymi prawie każda osoba miała styczność i w mniejszym lub większym stopniu potrafią je wykonywać. Cechą wspólną uczestników może być także posiadanie rodziny – zastanów się czy zaproszenie klientów wraz z rodzinami nie sprawi, że Twoi goście chętniej wezmą udział w organizowanym przez Ciebie wyjeździe.

 

Wyciągnij odpowiednie wnioski

Jeżeli udało Ci się znaleźć aspekt, który łączy gości organizowanego przez Ciebie wyjazdu, wykorzystaj to jako kluczowy element, który zachęci do uczestnictwa każdego z nich. Dla przykładu, jeżeli uczestnicy to mężczyźni w wieku 40-60 lat, zaproponuj atrakcję, która wykorzystuję ten profil – zabierz gości na mecz Ligi Mistrzów, tor Formuły 1, degustację whisky, odwiedź popularne kasyno. Jeżeli cechą wspólną jest uprawianie narciarstwa, zaproponuj wyjazd do znanego kurortu, który zapewni doskonałe warunki do jazdy i ciekawe atrakcje pozasportowe. Osoby mniej zaawansowane w tym sporcie powinny mieć możliwość szkolenia na miejscu. Stereotypowe podejście? Być może, wciąż jednak sprawdzone i skuteczne. Jeżeli nie jesteś specjalistą, a wyjazd incentive organizujesz po raz pierwszy, opieraj się na sprawdzonych scenariuszach. Pamiętaj, że poza ciekawym pomysłem ważna jest udana realizacja.

 

Dopasuj cel podróży do budżetu

Wyjazd Incentive to podróż motywacyjna, z założenia prestiżowa. Jeżeli myślisz o dalekim, egzotycznym miejscu, ale bezpośrednie loty są poza Twoim zasięgiem finansowym, nie rozważaj całodniowej podróży z trzema przesiadkami. Liczy się komfort Twoich uczestników, który momentalnie spada, gdy muszą kilka razy zmieniać środek transportu. Wszelkie przesiadki to także zagrożenie dla logistyki wyjazdu. Jedna wpadka powoduje efekt domina, nie utrudniaj sobie zadania. Postaraj się, aby wyjazd był wyważony. Hiperbolizując, nie zabieraj uczestników do ośrodka wczasowego, tylko dlatego żeby móc zaproponować im przelot odrzutowcem. Każda składowa powinna być spójna z całością oraz celem wyjazdu. Badając profil uczestników i wyciągając odpowiednie wnioski będziesz mógł podjąć decyzję czy lepiej zabrać uczestników na rajd rowerowy na Bałkany czy do Monte Carlo na rejs jachtem i wieczór w kasynie. Organizację możesz powierzyć naszej agencji. Na podstawie przekazanych przez Ciebie informacji stworzymy indywidualną ofertę na wyjazd incentive, odpowiadającą charakterowi podróży oraz zgodną z Twoją koncepcją pobytu.


Organizujesz wyjazd incentive i potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!


Podobne posty: